UAE News 101
اخبار الامارات 101

By Nawfal Al-Hadeethi 23 Apr, 2024
Dubai, UAE (ARAB NEWSWIRE) في الفترة من 15 إلى 20 أبريل لعام 2024، شارك ممثلون عن حكومة مقاطعة قانسو الصينية وحكومة بلدية جيوتشيوان في القمة العالمية لطاقة المستقبل في أبو ظبي، كما زاروا مدينة دبي والمملكة العربية السعودية. وأثناء هذه الفترة، وقعت شركة قانسو هينجيوان دونجلي للطاقة الجديدة المحدودة اتفاقيات شراء الطاقة الشمسية مع العديد من المشترين الدوليين، مما فتح قنوات مبيعات دولية جديدة لمؤسسات الطاقة الكهروضوئية الجديدة في الصين.
By Nawfal Al-Hadeethi 23 Apr, 2024
أبوظبي، [الثلاثاء 23 أبريل]: أطلقت نجمة جالاكسي رسميًا "نجمة جالاكسي اكسبيرينس" مركزهم الجديد الرائد لتجربة الرياضات الإلكترونية في ياس مول، والذي من المقرر أن يُحدث ثورة في مشهد الألعاب في دولة الإمارات العربية المتحدة. وقد فتح هذا الصرح المرتقب أبوابه رسميًا في نهاية الربع الأول من عام 2024، ليصبح مركزًا لعشاق الرياضات الإلكترونية داخل أبوظبي وخارجها.
By Nawfal Al-Hadeethi 23 Apr, 2024
ABU DHABI, [Tuesday 23 April]: Nigma Galaxy has officially launched “Nigma Galaxy Experience” their groundbreaking new esports experience hub at Yas Mall, which is set to revolutionise the gaming landscape in the UAE. The highly anticipated venue officially opened its doors at the end of Q1 2024, becoming the epicentre for esports enthusiasts in Abu Dhabi and beyond.
By Nawfal Al-Hadeethi 22 Apr, 2024
أصبحت Istanbul Token، التي تضم رموز مدينة إسطنبول المميزة المصممة بهدف تعزيز التطور الرقمي والتقدم الثقافي في إسطنبول، متاحة أمام عمليات البيع المسبق على Bzetmex.
By Nawfal Al-Hadeethi 22 Apr, 2024
Istanbul Token, the city token designed to enhance Istanbul's digital evolution and cultural advancement, is available for pre-sale on Bzetmex.
By Nawfal Al-Hadeethi 21 Apr, 2024
Cairo, Egypt — April 2024
By Nawfal Al-Hadeethi 16 Apr, 2024
سيتم عقد مؤتمرات حول الحماية من التهديدات الداخلية لأصحاب الشركات والمديرين التنفيذيين، الذين يريدون حماية شركاتهم من التهديدات الداخلية بسرعة وكفاءة في 14 مايو في دبي وفي 16 مايو في أبو ظبي. إذ تخسر الشركات في منطقة الشرق الأوسط 8 ملايين دولار سنويًا، في المتوسط، بسبب خروقات البيانات، وفقًا لتقرير تكلفة خرق البيانات (Cost of a Data Breach Report) لعام 2023 الصادر عن شركة IBM. وفي دولة الإمارات العربية المتحدة، تعرَّضت 72% من المؤسسات لتسرُّب البيانات بسبب تصرُّفات الموظفين الداخليين. وإلى جانب تسرُّب البيانات، تشتمل المخاطر الداخلية أيضًا على التجسُّس على الشركات والسرقة والاحتيال وما إلى ذلك، وتواجه 91% من الشركات مثل هذه التهديدات. وخلال انعقاد المؤتمر، سيكشف الخبراء في مجال أمن المعلومات عن طرق التعرُّض للتهديدات الداخلية، كما سيشرحون كيفية ضمان الحماية.
By Nawfal Al-Hadeethi 16 Apr, 2024
Dubai - Conferences on internal threat protection for business owners and executives, who are willing to quickly and efficiently protect their companies against internal threats will take place on 14 th of May in Dubai and on 16 th of May in Abu-Dhabi. On average, companies in the Middle East region lose $ 8 mln. annually due to data breaches, according to the 2023 Cost of a Data Breach Report by IBM. In the UAE 72% of organizations experienced data leaks due to insiders’ actions. Besides data leaks, internal risks also include corporate espionage, theft, fraud etc., and 91% of companies face such threats. During the conference, experts in the sphere of information security will reveal methods for exposure of internal threats and explain, how to ensure protection.
By Nawfal Al-Hadeethi 11 Apr, 2024
Istanbul - ELIE SAAB, one of the World’s leading names in Haute Couture and esteemed luxury lifestyle brand and TOR HOLDING, a Turkish real estate developer known for its innovative projects and global collaborations, announce their partnership for the launch of two real estate projects in Turkey.
Show More
Share by: